úterý 13. prosince 2016

Slohovka pro holku #2

Lásko moje, jsi moje všechno, celý můj smysl života, bez Tebe bych už žít nedovedl, ať se kouknu kamkoliv, ať udělám cokoliv všechno mi Tě připomíná...Když se kouknu na oblohu i sluníčko mi Tě připomína, ten krásně teplý pocit, který se rozlije po těle když si stoupnu do zimního sluníčka, mi nápadně připomíná Tvůj jemný polibek, plný lásky, něhy a úcty...Když jdu ráno do školy a na mé tváři ucítím jemný vanek, tak bych si přál, aby to bylo Tvé něžné pohlazení...Když večer usínám v postýlce, mám Tvůj obličej před očima, Tvé krásné vlnité blond vlasy, Tvé nádherné velké modro-zelené oči, Tvé úžasné červeňoučké jemné rtíky. Tiše si představuji, jak ke mě přistoupíš, obejmeš mě a tvoje rty se zas spojí s těmi mými. Když se ráno probouzím tiše doufám, že nynáš obok mě a necháváš si zdát ty nejkrásnější sny.....Jak anděl potřebuje křídla, jak plíce potřebují kyslik, jak rostliny potřebuji vodu, jak srdce potřebuje krev, jak miminko potřebuju matku, jak květinka potřebuje kořeny, jak noc potřebuje sen, tak já potřebuji Tebe!... Od té doby co jsem s Tebou, zlatíčo moje, tak si připadám jak v sedmém nebi, či v ráji. S Tebou prožívám úplnou explozí citů, které jsem s nikým před Tebou neprožil. Párkrát jsem si myslel, že to co cítím je opravdová láska, ale teď jsem si jist, že to byla pouze zamilovanost a tu pravou lásku prožívám teprve s Tebou a chci aby to tak i zůstalo navždy. Každý pocit je tak intenzivní, že cítím jak mi probíha kazdým kousíčkém mého těla...Ty jsi pro mě prostě sluníčko pro krásný den, měsíc pro krásnou noc, myšlenka na kterou nejde nemyslet, myslím na Tebe když se probouzím, myslím na Tebe když jsem na cestě do školy, ve škole se na nic nemůžu soustřednit, protože v hlavě mám pořád jen Tebe, myslím na Tebe když usínam a dokonce i když už spinkám...Ty jsi můj vzduch, který dýchám, Ty jsi voda, kterou deně piji, Ty jsi světlo, které vidím, Ty jsi teplo, které cítím, jsi pro mě prostě vším a navždy... Kdybych to všechno měla shrnout co k Tobě cítím, tak by to vyšlo jstě na pár stránek...tak bych to chtěl shrnout pár stručnými slůvky: MILUJI TĚ NEKONEČNĚ MOC, NAVŽDY MOJE LÁSKO..

8 komentářů: