úterý 13. prosince 2016

Slohovka pro holku #1

Má Lásko,?
následující řádky budeš číst mnohem později, než je píši právě já a teď. Nejraději bych Ti tento dopis posílal každý den, abys věděla, jak se mé srdce rozbuší, pokaždé když Tě spatřím.Tvé vlasy mi připomínají sluneční paprsky, které mi rozjasní každou vteřinu v tvé přítomnosti. Tvůj úsměv je jako půlměsíc, co ozáří mi cestu noční krajinou, když z lesů vylézají přízraky, co táhnou noční krajinou.Neumím popsat to štěstí, co cítím při pohledu na tvá rozzářená očka, když Ti něco udělá radost a když vím, že tou radostí jsem já a pak, slyším-li Tvůj krásný a bezstarostný smích, jsem ten nejšťastnější člověk, co může být po Tvém boku. Nikdy nezapomenu na okamžik, kdy jsi byla vedle mne a já směl políbit Tvou malou, upracovanou ručku, stejně tak nikdy nezapomenu na okamžik, kdy jsi mne poprvé chytila za ruku, když jsme se spolu poprvé políbili. První pusa co jsi mi dala, bude navždy vryta do mé paměti. Svět se se mnou zatočil, když jsi mne poprvé objala a horko se ve mně rozlilo, když si se ke mně poprvé přitulila. V těchto okamžicích jsem byl ten nejšťastnější člověk pod sluncem a tento pocit ve mně přetrvává vždy, když tato krásná chvíle nastane a já jsem v Tvém objetí se svými rty na Tvých. Udělal bych cokoliv, co by sis přála, jen abys byla šťastná. Pro mne jsi ta nejkrásnější a nejúžasnější bytost na světě a dal bych vše, co mám za jeden malý okamžik strávený každý den s Tebou.Nikdy jsem nemusel a nemusím své city skrývat před Tebou a je správné, že je mohu vyjádřit a sdělit Ti je a stejně vím, že i Ty jsi taková při svém vyjádření ke mně. Věř, že jsou upřímné a velice hluboké, stejně jako Tvé. Tak jako Tebe, jsem ještě nikoho nikdy nemiloval. Vím, že má láska je z Tvé strany opětována, je krásná, kouzelná, čistá a citově neskomírá. Posílám Ti tento dopis a chci Ti říct, jak moc Tě miluji, lásko má, krásná. Moje myšlenky směřují k Tobě, má Věčná lásko. Mohu žít buď naplno, s Tebou, anebo vůbec. Prosím miluj mě dál. Nikdy nepochybuj o nejvěrnějším srdci svého milovaného. Navždy tvé, navždy mé, navždy naše! V něčem tak křehkém a zranitelném. Jsi stejná jako já.Vždy plná optimismu, vůle žít, vůle pomáhat lidem. Vždycky na každém nacházíš něco dobrého. Řekl bych, že jsi mě i tou svou dobrou náladou docela nakazila. Začal jsem se víc otevírat lidem. Poprvé v životě konečně žiji, žiji vedle toho, koho velmi miluji a kdo miluje i mne. Miluji na tobě každou maličkost. Tvůj hlas, tvoje vlasy, ale asi nejvíc tvoje tajemné oči. Je v nich vidět strach, ale i radost zároveň. Přál jsem si a přeji si do nich nahlédnout. Prostě s tebou zůstat. Strašně rád se s tebou procházím, lesem.  chtěl bych se s Tebou procházet přírodou, v přírodě ještě mnohem více vynikne Tvoje krása. Dáváš mi sílu překonávat překážky, víc se rozvíjet.Lásko tímhle ti chci prostě říci že tě Miluji a vždy budu.
Moje krasný zlatíčko,
píši tohle psaníčko.
Patří jenom Tobě,
tohle cítím v sobě:
"Lásko", děkuji Ti za všechno, co jsi pro mě dělala. Jsi výjimečná a já si Tě nesmírně vážím... Vždycky jsem jen snil o krásné hodné holce a tu jsem našel v tobě :3 . S postupem času jsem ztrácel naději, že někde na světě někdo takový je. Potom jsme se dali dohromady.Je to zvláštní. Znali jsme se dlouho, ale nikdy by mě nenapadlo, že jsi to právě Ty, ta výjimečná osoba, po které toužím. Vím že jsem ti hodně ublížil a lituji toho .. Miloval jsem tě tak moc .   . ......dneska jsem si četl naše všechny smsky a proto jsem ti napsal to co jsem napsal . Navždy budu mít naše vzpomínky v hlavě a doufám že tě jednou uvidím a pořádně obejmu. Doufám že mi všechno odpustíš. Děkuju ti moc za všechno?
Chtěl bych ti poděkovat, za to všechno co pro mě děláš. Miluji tě! Jsi to nejlepší, co mě v životě potkalo a ty sama víš, že ho někdy nemám nejlehčí. Ty jsi ten motor co mi dává sílu. Sílu vůbec vstát, vylézt z postele a jít do nového dne s úsměvem a optimismem. Jsi můj miláček, zlatíčko, poklad, sluníčko , jsi všechno co si může kluk jako já přát. Miluju naše chnipání, kdy se můžu zabořit do toho teplého, měkkého místečka u tebe a jen zavřít oči a užívat si tvoji blízkost. Jen toho, že jsi vedle mě, a že zrovna já mám to štěstí, že jsem to já kdo tady leží.Mohl bych ti říct stovky vět,slov o tom, co pro mě znamenáš.Ale nikdy to nebude dost a nebude to vše co pro mě znamenáš. Nikdy tě nechci ztratit. Miluji tě tak strašně moc, že ikdyž se ti to snažím pořád dokazovat příjde mi, že ani tak nejde ukázat jak moc pro mě znamenáš. Jak moc tě miluju! ?  

3 komentáře: